Azok a nyíltan hímsoviniszta reklámok, amik az 50-es 60-es években még teljesen elfogadottnak számítottak, ma már óriási felháborodást váltanának ki. Ez is megmutatja, hogy az emúlt évtizedek alatt nagyon sokat változott a világ. Akkoriban még egészen más felfogás urakodott mind a cégek, mind a társadalom körében a nemek közötti egyenlőségről, azaz inkább az egyenlőtlenségről. Napjainkra viszont teljesen idejétmúlttá váltak ezek az eszmék. Erre szerett volna rávilágatni egészen sajátos módon egy tehetséges fotós, Eli Rezkallah. újrafotózta a múltszázad legnépszerűbb hirdetéseit, de csavart egyet a dolgon, és felcserélte a szerepeket.

1. Schlitz sör reklám - Ne aggódj drágám, legalább a sört nem égetted oda!

2. Lux mosószer reklám (1956) - Lépj le hamarabb a konyhából!

3. Tornaruha reklám (1940) - Tornadresszeket nyomunk

4. Porszívóreklám (1950-es évek) - A Karácsony reggel boldogabb lesz számára egy Hoover-rel.

5. Kávéreklám (1950-es évek) - 1. kép: Amikor a férjed megtudja, hogy nem vettél jobb kávét... / 2. kép: Amikor a férjed megtudja, hogy nem vettél jobb kávét...

6. Alumínium kupakos ketchup reklám (1950-es évek) - 1. kép: úgy érted, hogy még egy nő is ki tudja nyitni? / 2. kép: úgy érted, hogy még egy férfi is ki tudja nyitni?

7. Egy gyorsétteremlánc reklámja - 1. kép: A nők nem hagyják el a konyhát! / 2. kép: A férfiak nem hagyják el a konyhát!

8. Nyakkendő reklám - 1. kép: Mutasd meg neki, hogy ez a férfiak világa! / 2. kép: mutasd meg neki, hogy ez a nők világa!

9. Nadrág reklám (1962) - 1. kép: Jó, ha van egy lány a háznál / 2. kép: Jó, ha van egy férfi a háznál