Az emberi test és szervezet működése nagyon összetett és bonyolult. Részben ebből is következik, hogy elég gyakran nem úgy viselkedik és működik, ahogy mi szeretnénk, vagy ahogyan elvileg kellene neki. Vannak azonban olyan egyszerű trükkök, amiknek a segítségével hatással lehetünk rá, és "jobb belátásra bírhatjuk".

Ebben a cikkünkben olyan hasznos tanácsokkal látunk el titeket, amiket Reddit felhasználók osztottak meg a nagyközönséggel, és a többi felhasználó szerint tényleg működnek. úgy gondoltuk, hogy mindenképpen érdemes nektek is megmutatnuk a legérdekesebbeket.

1. Ha az egyik orrlyukunk be van dugulva, feküdjünk az oldalunkra: ha a jobb orrlyukunk van, akkor a bal oldalunkra és fordítva. Ezután csavarjuk addig a fejünket, míg meg nem találjuk azt a pozíciót, amely segít a dugulás enyhítésében.

2. Ahhoz, hogy könnyebbé tegyük a húzódzkodást, képzeljük el, hogy a könyökeinket húzzuk vissza és nem a testünket emeljük fel. Ez a kis "trükk" megtéveszti a testünket, ami így automatikusan olyan izomcsoportokat hoz működésbe, melyek megkönnyítik számunkra ezt a gyakorlatot.

3. Ha egy zajos helyről (például szórakozóhelyről) jössz ki, és a gyors hangszint-különbség miatt nem hallod a csendes hangokat, akkor tedd a tenyered a füledre úgy, hogy az ujjaid hátrafelé nézzenek és a tenyered jól betakarja a füled, majd néhányszor finoman "cuppantsd ki" a füled – ettől a hallásod helyreáll.

4. Ha rosszul érzed magad és félsz, hogy hányni fogsz, ne feledd, hogy mielőtt ez megtörténne a szád mindig tele lesz nyállal – a test ugyanis ezzel védi a szájnyálkahártyát a gyomorsav okozta károsodásoktól.

5. Ha egy nagyon apró tárgyat nézel és nem látod elég tisztán, a legjobb amit tehetsz, hogy a képen látható módon egy aprócska kört formálsz a mutató és hüvelykujjad segítségével, majd ezen keresztül kezded el nézni az adott objektumot. Ettől minden apró részlet láthatóvá válik.

6. A pánikroham megállításához tegyünk egy palack hideg vizet az orrunk és az orcánk közé, majd 30 másodpercig tartsuk vissza a lélegzetünket.

7. Ha éjszaka felkelsz, például azért, hogy WC-re menj, az egyik szemedet mindig tartsd csukva. így a sötét szobába visszatérve a szemed sokkal hamarabb hozzászokik a sötétséghez és könnyebben tájékozódhatsz.

8. Ha van egy kis tokánk, és nem szeretnénk, ha látszódna fényképkészítés közben, akkor egyszerűen nyomjuk a nyelvünket a szájpadlásunkhoz a kép készülte közben - ezzel láthatatlanná téve a megereszkedett bőrt.

9. Ha gyorsan szeretnél elaludni lefekvés előbb, a legjobb, amit tehetsz, hogy egy jó forró fürdőt veszel előtte. Az ágyba feküdve ugyanis a testhőmérséklet csökkenni kezd (mivel zuhanyozás közben emelkedett), ezt pedig az agy automatikusan az alvás jeleként értelmezi.

10. Ahhoz, hogy vonalzó nélkül is egyenes vonalat rajzolhassunk, egyszerűen tegyünk egy pontot a kívánt szakasz elejére és végére, majd kezdjük el húzni közöttük a ceruzát és hagyjuk, hogy az agyunk irányítsa a kezünket. Végeredményként egy tökéletesen egyenes vonalat fogunk kapni.

11. Ha az egyik lábujjunk begörcsöl, akkor fogjuk meg és húzzuk magunk felé, amennyire csak tudjuk. Ettől a görcs elmúlik.

12. Ha megvágjuk magunkat egy papírral vagy más hasonló apró, de rendkívül fájdalmas sérülést szenvedünk, akkor üljünk le és fókuszáljunk a fájdalomra. Az agy ettől elviselhetetlennek tartja majd a fájdalmat és automatikusan csökkenti a vele járó fájdalmakat.

13. Ha hajlamos vagy a hangulatváltozásra vagy a depresszióra, akkor mindig tarts magadnál egyet a következő termékek közül: fekete csoki, áfonya, zöld tea, és tulajdonképpen bármi, ami B5-vitamint tartalmaz, mondjuk egy banán – ettől ugyanis megkönnyebbülünk.

14. Ha nagyon kell WC-znünk, de nincs rá lehetőségünk, akkor képzeljük el, hogy az egyik testrészünket valami éles tárgy átszúrja, és 10 másodpercig fókuszáljunk erre illetve a vele járó lehetséges fájdalmakra. Ez egy időre segít enyhíteni a WC-zés iránti ingerünket.

15. Ha nagyon fáradt vagy és az egész tested fáj, feküdj le a padlóra és nyújtózkodj, tekerd a tested körülbelül 5-10 percig. Ezután sokkal élénkebb leszel és a fájdalmak is enyhülnek.

16. Ha az éjszaka közepén ki kell menned WC-re, akkor azt úgy tedd, hogy legalább az egyik szemedet becsukod, máskülönben a szemedet érő erős fény azt a jelzést küldi az agynak, hogy már reggel van, így csak nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem fogsz tudni visszaaludni, Ha viszont az egyik szemedet becsukva mész WC-re, akkor az agy nem kap ilyen jelzéseket így könnyebben vissza fogsz tudni újra álomba szenderülni.

17. A csuklás megállítása érdekében két csuklás közben lélegezzünk be minél több levegőt és tartsuk bent a következő csuklásig, majd az orron keresztül szépen lassan fújjuk ki a levegőt.

18. Ha hosszú útra készülsz, és szeretnéd a lehető legjobban kiüríteni a húgyhólyagodat, hogy minél később kelljen majd pisilned, egyszerűen csak nyomkodd meg az ujjaddal a köldöködet. Ettől automatikusan rád jön a pisilhetnék.

(via liked.hu)