Van egy olyan sanda gyanúnk, hogy a luxusmárkák néha már sportot űznek abból, hogy hogyan sózzanak rá a gazdag emberekre viszonylag értéktelen dolgokat, minél drágábban. így fordulhat elő, hogy ezek a márkák egyre gyakrabban rukkolnak elő a profiljuktól teljesen eltérő termékekkel. Persze nem igazán lehet őke hibáztatni, hiszen nem tennék, ha nem lenne rájuk fizetőképes kereslet. Márpedig amíg egyes emberek képesek kifizetni csillagászati összegeket egy darab tégláért, egy gemkapocsért, vagy egy darab kőért csak azért, mert márkás, addig eszük ágában sem lesz leállni. Annyi biztos, hogy azok a gazdagok, akik a most következő termékekért képesek kifezetni az árukat, jó dolgukban már azt sem tudják, hogy mit csáljanak a pénzükkel.
1. Gumi autószőnyegre hasonlító szoknya: 615 ezer forint
2. Közönséges kőből készült papírnehezék (Hermes): 220 ezer forint
3. Chanel bumeráng: 560 ezer forint
4. Csak egy papírszatyor (Balenciaga), és más semmi: 300 ezer forint
5. 5 szelet chips (St Eriks bryggeri): 15 ezer forint
6. üres konzervdoboz (Tiffany & Co.): 265 ezer forint
7. Irattartó (Hermes): 180 ezer forint.
8. Ragasztószalag (Raf Simons): 80 ezer forint
9. Egy darab kő Nordstorm bőrtokban: 22 ezer forint
10. Egy darab tégla (Supreme): 40 ezer forint
11. Hálós női szatyor/táska (Vetements): 1 millió forint
12. Egy darab gyorskötöző (Christopher Kane): 8 ezer forint.
13. Louis Vuitton WC: 26 millió forint
14. Egy IKEA szatyorra hasonlító Balenciaga táska: 570 ezer forint
15. Sáros hatást keltő csizma (Dsquared2): 380 ezer forint
16. Egy közönséges gemkapocs (Prada): 50 ezer forint.